goktugeda Kızlar sorum başlıkta. Giden var mı acaba? Bebeginizi görebildiniz mi? Cihazları iyi mi? Sizce gitmeli miyim? Yoksa özele mi gitmeliyim?
havis1 goktugeda ben gittim bana bebeğin kafasında büyüme var dediler adanada doğum yaptım bebeğin kafası küçük doğdu ve kalbinde delik olduğu iskenderunda çıkamdı adana da çıktı