Merhabalar kızım alerjik bir bebek ve şu an diyet açma aşamasına yeni başladım. belki alerjik olmasından belki ben yanlış sıklıklarla emzirdiğimden bilmiyorum ama kilosu hep alt sınırda veya bir ayda hiç kilo almamış gibi aynı kalıyor. Bazen memede ağlar rahatsız eden bir şeyin olduğu belli bu kesinlikle fazla süt gelmesinden değil belki sütt hızı emdikçe yavaşlar belki bundan bilmiyorum ama sizin gün içinde emzirme sıklığınız nedir ben mi yanlış yapıyorum genelde her uyanma sonrası emziriyorum gündüz atıyorum 4 uyku yaptıysa 4 - 3 uyku yaptıysa 3 kere emmiş oluyor, gece de 2 kere emiyor. Bu arada şu an 6 ay-15 günlük ek gıda tadım sürecindeyiz henüz. Bu aralıklarla emzirdiğimde sanki göğsümde süt toplanır daha çok süt emer mantığına inandım ama yanlış yapıyorum galiba. Günün hangi zamanlarında emziriyorsunuz ve bu kaç saatte bir oluyor?
Doğum Kg: 3100 6 aylık: 6300