Hanımlar oğlumun bu yaşına kadar garip bi hareketini görmedim ne çok yaramaz ne çok uysal bir çocuk biraz kendi halinde 2 yaşında iken annemle evde kaldılar ven diğer oglumla hastanedeydim o ara çok fazla çizgifilm izledi o zamanlar içerikleri kötüydü ama şu an düzelttik şükür hiç izlemiyor diyemem izliyor ama alfabeyi sayıları ingilizce alfabeyi vs. biliyor şu an izlediği herşeyi çok çabuk kapıyor öğrenme konusunda çok iyi ama 1 en fazla 2 aydır daire şeklinde dönüyor dönerken ellerini içe dışa döndürüyor işte baya garip hareketler yapıyor eliyle ağzıylada degişik sesli nefes alma gibi heh heh diye ses çıkarıyor artık çok fazla yapmaya başladı çizgifilm açık olsa çizgifilmi kapatıp yapmaya başlıyor oyuncaklarıyla oynarken bi anda kalkıyor bu hareketi yapıyor yarın için çocuk piskiyatriden randevu aldım inşallah önemli birşey yoktur(Küçük oglumun beyninde yarıklık engellilik durumu vardı cennet kuşu oldu meleğim kafamın içinde acabalar dönüyor bu oglumda da varmıdır ki diye) o an durduruyorum yapma diye ama belli bi zaman sonra yine yapmaya başlıyor benim nasıl bi yol izlemem gerekiyor