zeynepatahan oldu , öncelikle üzülme geçecek inşallah. Benim bebegimde 3aylikti sağa yaptırıyordu hep. 4 aylik doktora gittim tortikolis dedi gecer dedi masaj yapin egzersiz yaptırın dedi. Tabi icim rahat etmedi fizyoterapistten rdv aldim, 5seans gittik masaj ve boyun egzersizi yaptırdılar evdede devam et dediler. Gecti cok sukur uzun sürmedi.
Suan1 yasinda hic bir eğrilik yok. Ana kucağında uyutuyordum. Boynu hep bi tarafa bukuk duruyordu çoğunlukla ondan olabilir diye düşündüm, ana kucağını da kaldırdım.
Bide yastik aldim ama çok kullanmadık bence gerek yok. Tortikolis boyunluk var, sağ tortikolis ise sag tarafa bağlıyorsun omuzdan basini tek tarafa yatırmasın engelliyor bence bunundafaydasi var tavsiye ederim. Ultrason çektirdik orda temiz çıktı tortikolis yok dendi kısalma yoktu yani. Alışkanlık olabilir dendi.