aleynaurfa Kızlar bebeğim 22 günlük gazı çok ve doktor metigast gaz damlasını verdi kullanan ve memnun kalan var mı
Mom0008 aleynaurfa onu bilmiyorum ama genellikle beğenilen sap simplex tabi her bebekte farklı bazılarına iyi geliyor bazılarına yaramıyor
kbrsn1 aleynaurfa aleynaurfa 7 haftalık bebegıme metsil kullanıyordum ama kolik bebek çıktı metsil işe yaramıyor artık sab simplex kullanıyorum 2 gundur sakınledi gibi metsile nazaran daha ıyı bıde yanına probiyotik kullanmamı cok onerdiler bebekten bebege degısıyormıs ama dene derim bebegım 18 saat ağladıgını bılıuorum bugun biraz sakinledi gibi dene derim
esnur54 Valla bazı doktorlar gaz damlası diye bir şey yok diyorlar neye inanacağımızı şaşırdık ama ben de 3 aya kadar bigaia kullanmıştım