Mylittlebaby_ Merhabalar sevgili anneler zona olup hap kullanmadan atlatan var mı? Hap kullanırsam emzirmemem gerekıyormuş. Ya da hap kullanıp emziren oldu mu 🥺
ayan95 Emzirirken zona olmuştum doktora gittim hap verdi emzirirken de kullanabilirsin demişti zaten kullandım geçti neden size kullanma dedi ki acaba illa ki kullanacağınız bir hap verirler