Kızlar beniö saçım siyahtı ben ombre tarzında sarı yaptım saçlarımı hamilelikti emzirmeyi derken saçımı boyamadım ve sarı tamamen aktı saçımdan şimdi dw ombre yaptırıcam ama çok para ya benden boya alıp koyu kahve gibi rengw boyamak istiyorum açıcı kullanmadan direk boya sürsem olur mu acaba evde kendim açıcı kullanmak istemiyorum