Kızlar selam bebeğim 7 ay 10 günlük emziriyorum ek gıda da alıyor. Ama ben aşırı aşırı hastayım crp 23 çıktı agumentin kullandım fakat gecmedi başka bir günlük antibiyotik alıyorum ama günden güne daha da fenalaşıyorum. Sanki hiç iyileşmeyecekmişim gibi hissediyorum. Önerisi olan varsa çok mutlu olurum 😢