hira0502 görüyor. Ben de kullanıyorum. Benimkinin düzeyi yüksek. 150mg. Çok rahatlatıyor. Gereksiz şeylere takılmıyorum. Normal, sağlıklı düşünmemi sağlıyor. Dün ilacımı içmeyi unutmuşum. Bu sabah inanılmaz sinirliydim. Kullanınca bunu yaşamıyorum. Pozitif oluyorum