mehker0911 Arkadaşlar oğlumda yeni farkettik nasıl neden oldu anlamadık, dr a götürdük kasık fıtığı teşhisi kondu şuan soğuk algınlığı var öksürüyor iyileşince ameliyat olacak. Zor bir ameliyat mı korkuyorum.
arasardaannesi mehker0911 oglum oldu 4 yasında kolay, ıy gectı sizinde öyle gecer ınsallah.amelıyattan sonra kabız olmasın dıe dıkkat ettık atlama zıplama yaptırmadk bısıklt fln sürmek yasak.bırıncı gun yattı dınlendı ıkıncı gün hızlı yürümeye basladı🌺
PrensinAnnesi2021 mehker0911 geçmiş olsun 🙏🏻benim oğlumda da 3,5 yaşında çıkmıştı. Hiç korkmayın Allah’ın izniyle rahat geçecektir. Yalnız kapalı ameliyat olursa daha rahat olur diye düşünüyorum. Biz öyle yaptırdık sadece delik vardı kesi değil. Aynı gün yürüyüp koşmaya bile başlamisti
hellinn34 4 yaşında olmuştum bende hatırlıyorum Hiçbir acı hatırlamıyorum sadece hastane odasını hatırlıyorum birde dikiş izimi Hiç korkmayın kaç yıl önce olmuştum yani Acıdıysa da acısı hatırlanmıyor demek ki 🥲
mehker0911 hellinn34 yaa. Travma kalır diye korkuyorum. Çocuğumda hidrosel de vardı geçen ay ondan ameliyat oldu aşırı kolay geçirdik aynı gün koştu oynadı denildiği gibi. Şimdi diğer taraftan kasık fıtığı çıktı 2. Ameliyat olacak kasık fıtığı etrafımda olan olmadığı için korktum. Hidrosel rahat olduğunu biliyordum.bir de 2 ayda 2. Kez anestezi alacak olması beni üzüyor. Anne yüreği işte
mehker0911 arasardaannesi yaa. Bizde bunlara dikkat ederiz. Ameliyattan önceki gün zeytinyağı vereyim öyleyse onu çok güzel açıyor. Sonrasında da kabızlık yaşamamış olur en azından:/
mehker0911 PrensinAnnesi2021 bizimki de öyle olacak bugün dr a götürdük, yalnız şuan bronşitten dolayı öksürüyor. Toparlamaya çalışıyoruz. Bayramdan sonra iyileşir iyileşmez yaptıracağız. O zamana kadar yüreğim ağzımda bekleyeceğim :(