Merhabalar. Ya çok garip bir şekilde yıkadığım çamaşırlar kuruyunca çok kötü kokuyor. Sadece siyah ve renkliler. Beyazlarda bir şey yok. Çamaşır makinesinde bekletmeden çıkarıyorum, kurutucuya atıp bitince katlayıp kaldırıyorum. Çamaşır makinesinden ve kurutucudan çıkınca sorun yok yumuşatıcı kokuyor. Ama bir zaman sonra yumuşatıcı kokusu gidiyor. Sonradan oldu bu önceden böyle bir şey yoktu.
Çamaşır makinesini yüksek ısıda temizleyiciyle temizlerim. Videolar izledim yok su alırken ilk başta yumuşatıcıyı alırsa koku kalmazmış, tazyikli su alırsa yumuşatıcı bölümüne sıçrarmış. Ama yok onlar. Makine çalışınca bakıyorum normal su alıyor, ilk yıkamaya başlarken yumuşatıcı da içinde kalıyor.
Yok yok bir çözüm bulamıyorum. Başına gelen var mı?