ciceksincicek Öncelikle bebeğiniz hayırlı olsun. Güle güle büyüsün. Fakat eğer bebeğinizin beslenmesi güzelse (mama veya meme asla fark etmez)daha 51 günlükken kilosuna , boyuna kafayı takmayın. Başkasının bebeğiyle kıyaslamayın, bu anlarınızın tadını çıkarın çünkü çok çabuk büyüyorlar. Sağlıklı olsunda gerisine takılmayın zaten her kontrolde doktorunuz söyler anormal bir şey fark ederse.