Kızlar bütçem çok elverişli değil öncelikle onu belirteyim. En uygun fiyatlısı V8 di ama onda da tetik parmak var süpürürken zorluyor dediler. V12 de tetik parmak yokmuş sanırım ama onun da fiyatı yüksek. Kullananlar tecrübelerini paylaşırsa sevinirim. Aman aman bir fark yoksa V8 alacağım çünkü