Merhaba sevgili anneler,kısadan konuya giriş yapayım ben 3çocuk annesiyim büyük 14 ortanca 8,5 yaş,en küçüğü 19 aylık.kızlarımı büyütürken yaşamadığım türlü türlü zorlukları oğlumda yaşıyorum.sabah kalktığı andan itibaren gece yatana kadar ağlıyor sürekli ağlıyor ,bağırıyor.çeşit çeşit kitaplar etkinlik oyuncakları aldım.1 bakıyor sonra kitapları yemeye başlıyor.konuşması yemesi içimesi yerinde .ben kızlarda 2 yaş sendromu yaşamadığım için acaba diyorum bu erkenden mi girdi?yeni nesil genç bilgili anneler nedir bu durum ?vallahi tecrübeli olmama rağmen bir türlü çözüm bulamıyorum .diğer 2 kızıma enerjim kalmıyor hayattan soğuma aşamasındayım bir akıl veren olur mu?