gokcebebekk Selam kızlar bebeğim 4 ay 4 günlük ek gıda namına hiç bir hazırlıgım yok ve instada sürekli erken ek gıda hazırlıkları görüyorum siz ne zaman nasıl başladınızz
maviportakal_ gokcebebekk acele etme buralar yangın yeri 😅 5buçuk aylık tadımla başladık öyle bi hazırlıkta yapmadık silikon kaşık cam rende buharda haşlama aparatı ilk başlarda yetiyor evdeki normal tabakları kullanıyorum ben henüz ama onun dışında mama sandalyesi önlük gerekli bence mevsim sebzeleri ve meyveleri yoğurt yumurta tadımları olduğu için ilk başta çok fazla bir şey alınmasına gerek yok
anonymous1 gokcebebekk bebeğiniz oturmaya başladı mı? Doktor eğer oturmaya başladıysa ufak tefek tadımlara izin verebiliyor
ng08 gokcebebekk hiçbirşey hazırlamadım buzluğa hiçbirşey atmadım. Açıkcası o videoları bende gördüm ve çok saçma geldi. Taze taze meyvelerde sebzelerden hazırlamak varken buzluk ürünü niye yediresiniz ki?! Ayrıca bebeğinizin gelişimi (kilosu ve boyu) yerindeyse neden buladar acele ediyorsunuz? Bence doktorunuza danışmadan hiçbirşey vermeyin. Özellikle yumurta ve yoğurt gibi alerjenler için mutlaka 6. Ayı bekleyin derim
aydint Size zaten çok erken 5-5 buçuk aylıkken damağına peynir yumurta vs sürmeye başlayabilirsiniz,6 aylıkda zaten başlarsınız,hazırlık yapılacak bişey yok bence sürece girdikten sonra duruma göre ne ihtiyaçsa alınır
nilbali 5 aylık olduğumuzda yavaş yavaş başladık tadımlara. Daha çok küçük oldukları için zaten yiyemiyorlar maksat tadına baktırmak,alerji durumuna bakmak. Alışveriş için buharda haşlama aparatı alın bide çelik kaşıklardan ziyade silikon uçlu kaşıklar alın dişlerini kaşımalarına da yardımcı oluyor
gokcebebekk Topluca cevap vereyim doktorumuz yeni oturtmaya başlayabilirsiniz dedi ek gıdadan bahsetmedi, demir başladı o zaman şuan benlik bişey yok diye anlıyorum ajsjsjjs