Kisirvetursu Yarın İzmir köfte yapsvagım köfteyi şimdiden hazırlayıp buzdolabına koysam yarın akşam iftara yapsan sorun olurmuş tadında
rumisssa Kisirvetursu yoo neden olsun ben yapıyorum buzluğa attığım koftelerden gayet de güzel oluyor
Elfgrn Kisirvetursu Bu akşam biraz geç yapın koyun yarın akşama hem dinlenmiş olur. Dediğiniz gibi bence sorun olmaz.
myavocado Kisirvetursu Sorun olmuyor hatta bir gece dinlenmiş güzel oluyor, ben hep yapıyorum bir gün önceden.
Kisirvetursu rumisssa ben buzluğa atmayayım diylrum alta koyacağım tadı değişir mi diye korktum misafire yapacagım çünkü
forumgurmesi Kisirvetursu olmaz ama aşağıda da fresh bölmesi var ya 0 derece oraya koyun daha iyi olur
Kisirvetursu [silindi] Elfgrn forumgurmesi tamam kızlar öyle yapayım şimdi yarım için buzluğa atmak istemedim o zaman biraz gec yapıp alta koyayım teşekkürler