Herkese merhabalar arkadaşlar biraz içimi dökmek istiyorum🥲
3 buçuk yaşında bir kızım var doğduğu günden belli göz kaymasıyla mücadele ediyoruz beni burda tanıyan arkadaşlarım bilir,kızım ameliyat oldu 24 ekimde süreç çok güzel ilerlemişti fakat bugünkü kontrolünde gözü tembellik yapıyormuş ve kapama yapmamız lazımmış 3 ay boyunca,bandaşı taktık bugün fakat kızım anne göremiyorum diyip duruyor diğer gözüyle görüp Herşeyi yaptığı için ameliyatlı gözü tembellik yapmış ve çok çok üzgünüm o hallerini gördükçe bişeyleri görüp tutamıyor odaklayamıyor heleki göremiyorum dedikçe kalbim paramparça oluyor😢😔bu süreç geçici biliyorum ama 3 buçuk yıldır hem kendisi hem biz çok yorulduk rabbim tüm hastalara şifalar versin benim kızımın gözlerinede🥺🤲çok doluyum ağlamamak için yazdım🥲