Kızlar ben yarına iftara davetliyim de kadayıf dolması yapayım dedim ama doğru mu oldu bu ya şimdi resim yükliyim tarife göre yaptım ama dışı çıtır içi yumuşak olacak dediler ama bu hepten yumuşak şerbete batırdım haliyle yumuşak oldu yani dışı da nasıl çıtır kalabilir ki
