Oğlum 11 aylık normalde kabız ama oruç olduğu için fazla emziremiom mama veriom yemek veriom çok sık kabız oluyor 3 4 günde bir yapsa o da zorla jel kullanmak durumunda kalıyorum bugün götürdüm uz.doktora ultrason çektik bişi yok dedi kan idrar verdik sonuç çıkmadı hala kv diyor cerrah bakıyor sen bu doktora götürdün yahu ne alaka ya küçücük çocuğa hortum mu sokacaklar bağırsağı için Bebelac Gold kullaniomm olmadi comforta geçin dedi 1 yaşına girecek mamadan da kesmek istiyorum çok kabızlık durumu yaşayan varmı ya içimi rahatlatan birşey söyleyin lütfen