inci86 ben tıbbi sekreterlik okuyorum ve okumanızı tavsiye ederim çünkü sürekli alım yapılan bir bölüm. Evet puanalri yüksek en son 84le alım yaptı. Ama hangi bölümü okursanız okuyun atanmak için bi 85i göze almanız lazım. Mülakat yok alan sınavı yok sadece kpss odaklı olacaksınız o yüzden okuyup da önü açık olan en iyi bölüm