Kızlar bebeğim daha yeni 3 aylık oldu. Gündüz asla uyumuyor. Kucağımda sallayarak uyutuyorum 10 dk sonra geri uyanıyor. Beşikte, anakucağında hiçbir şekilde uyumuyor. Yani gündüz uykusu toplasan 1 saat bile değildir ve gece de 12 1 gibi uyuyup 3 gibi tekrar uyanıyor. Neden böyle ne yapmam gerekiyor bilmiyorum çok yıprandım
Siz günde kaç uyku yapıyorsunuz bu normal mi?