Merhaba anneler oglum 10 aylik ve ben hamileyim 5 ay sonra dogurucam yani ikisinin arasi 15 ay falan olucak ikiz arabasi almalimiyim sizce yani nasil yapabilriim ikisiyle ancak oyle disari cikabilirim galiba hani yenidogani kanguru ile kucagimi alirim belki ilk aylar ama ileriki aylar icin illa gerekiyor degil mi benim gibi olan var mi