elfnurs yer yer olarak değişir bilmiyorum , Mardin’i sorarsanız biz sınır ilçesindeyiz 10 gün üst bölgesine gidiyorlar uzman ç eşim 130 civarı alıyorlar burada . Normal sistemde çalışanlar da var komando bu şekilde . Ama asla önermem hastane yok olanlar aşırı kötü gelişmemiş bir yer tvden göründüğü gibi değil biz ona aldanıp geldik , sürekli alışverişe hastaneye Diyarbakır’a gidiyoruz hatta bazen yemek yemek için bile gideriz çok güzel bir şehihir