hedojrkrkrk
Genelde evde olmuyoruz oyuzden yapmıyorum 🙂
Kayinvalidemler Ordulu burma tatlısı yapıyorlar hem kurusunu hem şerbetlisini mutlaka her bayram yapıyorlar ayrica su böreği yapiyorlar.
Annemler Sinoplu eskiden sütlaç mutlaka her bayram yaparlardı baklavanın yanı sıra şimdilerde hazır alınıyor bunun yani sıra keşkek olmazsa olmaz her bayram yapılır cok severim birde sarma iki tarafta yapar