Eymenn Kızlar sağ omuzum çok kötü ağrıyor nefes alamıyorum.bebeğimi kucağıma bile alamıyorum doktora gittim iltihaplanmış orası tedavi uyguladı birsürü ilaç verdi.emzirdiğimi söyledim bi zararı yok dedi ama benim içim rahat etmiyor bebeğime bişey olurmu korkuyorum emzirirken.aranızda ilaç kullanan oldumu
DilekB_ Eymenn bebeğinizi kontrole götürdüğünüz Dr. a sorun kullandığınız ilaçları kızımın Dr. u kullanacağın ilacı önce gel bana sor öyle kullan demişti ki birçok ilacı kullandım ben özellikle idrar sökücü kullandım kızımda sık idrar yapıyordu 😔😔
Duygual Ben emzirirken boğaz enfeksiyonu geçirdim, antibiyotik kullandım. Emzirirken sakıncası olmayan bi ilaçmış, ama kullandığım dönemde bebeğimin kakası yeşil olmuştu.
Eymenn Doktor ısrarla bişey olmaz dedi ama içi rahat etmiyor insanın.bebek doktorumuz yok henüz 1 aylık olunca gidicez
Sdnbln Eymenn doktor 👨⚕️ öyle söyşediyse tabikide bir zararı yoktur sagşık ocagına gidip aıle hekiminede sor emzirmezsen sütün kesılır