Buradem16 pinar hanimin kendisi iyi bir insan olabilir ona bir sey diyemem. Ben de bir kere gitmistim ama benimki rutin kontroldu bize dokunmadi bile.
Hastaliktan cocugunu goturen tanidiklarim muayeneden memnun degiller doktor gibi degil diyorlar. Manken gibi☺️ Gecen Ece hanima goturdum baya ilgilendi. Ama kan almada cocuk hemsiresi yok o konuda cok kotu Allah bildigi gibi yapsin kotu konusmak istemiyorum. Kac insanin bedduasini almislardir. Bahane olarak da cocugunuz durmuyor derler. Cocuk bu biraz nazik olunabilir. Cocuk dilinden anlayan insanlar calistirilmali.