Merhabalar, hamileliğimde 12 kilo aldım. Şu an hamile kaldığım kiloma 5 kilo var. Hamileyken üst bacağımda içi sanki su dolu gibi ödemler oluşmuştu. Doğum sonrası ise onlar gitmedi kaldı. Üstüne bacağımın üst kısmında sarkma oldu. Bir de bacaklarımda morluklar oluştu. Çarpıyor muyum diye düşündüm ama üst bacağımda yan yana 5-6 tane gibi oluyor. Doktora gösterdim lenfödem veya lipödem olabilir dedi. Bu durum canımı çok sıkıyor böyle bir durum yaşayan var mı?