eylulevasilan nasil yani yapisma derken? Sezaryen sonrasi agrin oluyor tabiki ilk dogumumda o agriyi cok hissetmistim ikincide ve ucuncude sureci agriyi bildigim icin hafif atlattim. Agri gene agri sadece sen tecrubeli oluyorsun en azindan bir iki hafta icinde agrinin azalacagini hizlica toparlanacagini biliyorsun. Benimki normal eriyen dikisle yapildi yapistirma falan degil