Kızlar kafayı yicem yemin ederim okul başladı başlayalı 2 kez beta bir kez influanza aradaki sümükleri öksürükleri saymıyorum bile daha 2 hafta önce öksürmüştü boğazı ağrıyıp geçmişti bugün ateş öksürük başladı yine normal mi bu kadar evet ağır atlatmıyor bir beta da antibiyotik kullanmıştım ama hep bir öksürük tam geçti diyorum başlıyor burnu tıkalı olıyor