mysohn7 yorgun1mom bende tecrübemi paylaşıyım gebeliğimin ilk zamanları kesemin şekli fasülye tanesi gibiydi çevremde ki herkesde erkek kesesi bu dedi yokk artık bunada mı koca karı işi karıştırdınız dedim gerçektende oğlum oldu 😂😂 benden 6-7 ay sonra kardeşim hamile kaldı onunkide yuvarlakdı dediler kızz gerçekten kızı oldu 😂 kesenin resminide bırakıyım açıklayıcı olsun
adenalya Tahminde çok kötüyüm ama kız diyesim geliyor ahsjshsjshsjsh Hayırlı olsun canımmm. Allah sağlıkla doğmasını, sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️
yorgun1mom mysohn7 buna bende dikkat ettim ultrasonları karşılaştırdım ilk kızımınkileri gerçekten de aynı ya bilimsel açıklaması yok diyorlar ama bizdede doğru çıktı 😅😅