Kızlar merhaba
8 aydır spiral ile korunuyorum.Geçen ay kanamadan önce lekelenme başladı ve adetim cok yoğun sürdü.Bu ayda adetimden 1 hafta kadar önce kahverengi siyah kanama ve lekelenme arada kırmızı kanama şeklinde başladı süreç.Dün test yaptım ve pozitif cıktı.Çok hafif silik yani baya belirgin.Şimdi doktora geldim alttan baktı.Herhangi bir gebelik görünmedi.Spiralde yerinde.Beta aldı yine her ihtimale karşı.Aranızda böyle birşey yasayan var mı?Daha yeni 5 aylık tüp mideliyim.Şuan hamilelik hem ben hemde bebek için çok riskli düzgün beslenemediğim için.