54 günlük bebeğim var erken doğdu 35 haftalık kalbi delik ve parlaklık var göbek fıtığı var bir de doktoru geçen yumurtalık kist var dedi kardiyolog doktoru dün gece ağlama krizi yaşadık acaba gerçekten kist var mı ağrı mı yaptı diye düşündüm ve varsa da geçer mi hiç başına gelen oldu mu