elfnurs Hakkari merkezdeydik ben hiç memnun değildim. Tamamen sosyal hayatın sıfır olduğu çok sıkıcı bir yer. İş olarak eşim de memnun değildi. Van’a geldik hem eşim iş olarak memnun hem ben sosyal yaşamdan, erişilebilirlikten çok memnunum. Van gerçekten doğunun incisi