Çok zorlanıyor musunuz doğal yollarla baksanız sizin çok yokmuş sadece öfke Psikoloğa gidin yada büyüdükce geçecek bizim çok şikayetimi vardı bunyasa kadar biz idare ettik devreye okul girince artık olmuyordu şuan oda bizde rahatız ilaç veriyorum ama kafamda da çok soru işaretleri var ama Buda doğuştan geliyormuş doktor öyle dedi