mrv_35 Dün doktora gittik kalça ultrasonu için doktor bana sarılık var gibi geldi kan tahlili yapalım dedi daha sonuçları göstermedik ama e nabızdan baktım değeri 3.42 çıkmış tehlikeli bir değer mi endişelenmeli miyim