gayeakdag bizde aynıyız. Abla, abi, baba, dede, anne, meme(emzik), mama, han han(araba) ayyy (sarılma), haya(hala), ayen(yaren kardeşim) ayyeayye( anneanne) Bu kadar 😀 bence yeterli. Önemli olan algı buna bakarım dedi bizim doktorumuz. Algısa da iyi maşallah ondan dert etmiyorum. Büyük kızımda geç konuştu birden patladı. Şimdi hiç susmuyor bu yine ona göre iyi yani ☺️