duyguozgl1 Kızım 1 yaşında olacak ne alayım tulum, takım, elbise ? Kaç çift olmalı ? Penye elbiseler falan kullanışlı mı yoksa alt üst takım mı alayım? Çok terliyorlar mı sürekli değişiyor mu üst? Çok tatlı şeyler var abartası geliyor insanınnn 🥲🥲
aylaa26 duyguozgl1 kızım yok oğlum var ama ben dışarıda giysin diye tulum yada alt üst alıyorum 6 7 takım evde zaten full zıbınla duruyor . Kızım olsaydıda elbise alırdım muhtemelen dışarısı için park vs içinde 1 2 takım