Betül bahçeci hemşirenin bir sözü var. İlk 15 günden sonra sarılık tehlikesi geçtiyse bebek doğum kilosuna döndüyse patron bebek diyoruz uyandırmıyoruz ne zaman uyanırsa o zaman besliyoruz diye ben aynen böyle yaptım. İlk zamanlar uyandırdığımda da annem kızıyordu bebek kendi bilir uyanır uyandırma diyordu ben uyandırıyordum çok pişmanım keşke uyandırmasaydım sonra vücut alışıyor 2 saate bi ınga.