Arkadaşlar biz tam 1 aylık olduk.
Bebeğim sadece mama alıyor anne sütü değil.
Emzik zorla tutuyor emziği aldığında mama gelsin istyor ve ağlıyor . Uyaniksa mama ile uykuya geçmek istyor uykuya geçemiyor ve öyle ağlıyor kigaz var sanarsiniz ama yok çünkü kucagima alırsam susuyor gazı olan çocuk kucağa da alsan susmaz diye biliyorum mamayı yapıp verirsem anında susuyor ama bunların elbette saati var genelde gündüzleri ve gece uykusuna gececeginde 2 3 saat uğraşıyorum gecemiyor geçerse güzel uyuyor aslında özellikle gece uyuyunca zorlamıyor beni beslenince uykuya devam ediyor geceleri.
Ama uykuya geçişler özellikle gündüzleri ne yapacağımı şaşırdım gerçekten. Yaşayan varmı emzikle uykuya geçse keşke bunu nasıl sağlarım veya hep mama olmaz neyle nasıl uykuya geçirebilirim yardım istiyorum 🤦🏼♀️