yorumcu00 Kızlar şöyle bi vazo aldım baya büyük. Sizce bu şekilde mi kullanmalıyım yoksa içine çiçek mi koysam karar veremedim. Bu da çiçekli hâli, aynı çiçekten 1 demet daha istedim böyle az durmayacak yani.
heymom__ yorumcu00 çiçekli daha güzel ve evet kesinliklie biraz daha çiçek istiyor içine. Çok şık güle güle kullanın 🌸 kullandığınız örtüden bende almayı düsünüyorum servisleri ile birlikte sizce yemek yerken kullanmak için uygun mu?
myangelson yorumcu00 çiçekli çok daha güzel ama beyaz renk çok çiğ kalmış siritmis gibi geldi bana ya 🥲
2_oglanannesi yorumcu00 daha uzun dalı olan bi çiçekle kombinleyip kullansanız daha şık olur gibi. Çiçekler çok üstünde kalmış ve rengide pek patlatmamış.
bircicekbirbocek10 yorumcu00 çiçekleri bir tık uzun alabilirsiniz. Biraz sapı görünsün. Bu şekilde görüntü güzel değil. Benim fikrim
Niyesordunbucevabi yorumcu00 çiçekli fakat bu çiçek değil farklı tür bir çiçek ve daha dolgun görünürse daha hoş durur bence
alparslanmomms yorumcu00 çiçekle daha güzel durmuş ama ben bu çiçekleri vazoya hiç yakıştıramadım . Uzun saplı çiçekler tercih edin bence
NariNariKiminYari yorumcu00 vazo çok güzel ama çiçekler biraz kısa kalmış daha fazla ve daha uzun çiçeklerle çok hoş olur
CuteBadesMama yorumcu00 ince gövdeli soft renkli çiçekler koymalısınız beyazlar çok beyaz kalmış. Vazo ve runner çok şık ✨ Bu sayfada çok güzel yapay çiçekler var inceleyin üç dört dal kullanarak aranjmanda yapabilirsiniz.