Dün kontrolümüz vardı dr 10 tane kelimesi var mı diye sordu yok dedim .. hayvan seslerini çıkartabiliyor mu dedi hayır dedim .. kulağını burnunu gösterebiliyor mu dedi hayır dedim .. bir de ayakucuna basıyor sürekli değerlendirdi gelişimsel pediatriye yönlendirdi bizi .. sizler de durum ne bunları yapabiliyor mu bebekleriniz çok canım sıkıldı açıkçası söylediklerinimizi anlıyor ama kelimelere dökmüyor ..