Bende sizin gibiydim 1.5 yaşinda kızım var 5 gün hasta olmadım kafayı yıcektim 3 kez test yaptım kesin hamileyim dedim çünkü asla gecıkmezdi hatta hep erken olurdum dün sabah uyandım ve direk eczaneye gittim yine erken gebelik testi aldım yaptım çok şükür çıkmadı zaten aradan 1 saat geçti hasta oldum öyle bir rahatladım ki anlatamam darisi size inşallah