Turan2211 2 yaşındayız 2 ay önce öğrendik Nutella yedikten sonra dudak şişmesi oldu deride fındık 4mm alerji çıktı diğer kuruyemişlere yok ama geçer mi acaba geçen var mı
bianneo Turan2211 bizim fıstığa var kabarıyor her yeri. 19 aylık. Tekrar denemedik bakalım bekliyoruz biz de. 2 yaşından sonra geçiyor kuruyemiş alerjisi diyorlardı sanki.
Turan2211 bianneo İnşallah geçer sizinkide bizimkide bizde 23 aylıkken öğrendik bize alerji doktoru şok iğnesi verdi yanınızdan ayırmayı dedi Nisan’da kontrolümüz var inşallah düşer değerimiz