alpem Bebeğim bugün 42 günlük memeyi reddettiği için sağarak biberon ile veriyorum.Sadece biberon ile uyayabiliyor içindeki bitince uyanıyor.Bir kaç çeşit emzik denedim hiç birimi tutmadı.Yardımcı olabilir misiniz?Ne yapabilirim
alpem myangelson kilo alımı çok iyi hatta fazla bile sürekli isyediği ve ağladığı için veriyoruz o da gaz yapıyor daha çok ağlıyor çıkmaza girdik
yrnyrn061 alpem o zaman emziği dudaklarının etrafımda gezdir meme aransın emziği ver ağzına yanaklarından hafif bastır emer gibi hareket etsin bir de öyle dene ama her bebek almıyor maalesef emzik 😕