talhamamy evelsi gece başladı öksürük bizde de. Hemen sarımsak kürü ve hava. Balgam çıkartmayı bilmediği için öksür öksür kusuyor balgamları. Gece yine öksürdü hava verdim biraz uyudu. Sabah kalkınca dutlu ve cevizli süt kaynattım onu içirdim üstüne prospan öksürük şurubu ve simdi tekrar hava 🫣 kahvaltı yaptırıp propolis ve sarımsak kürü hazırlayacağım yine. Mümkün mertebe doğal yollarla geçirmeye çalışıyorum ve bu saydıklarım ½ günde iyi ediyor. Genel olarak alerjik bir yapısı var krup. Boğazının hep nemli yumuşak olması gerekiyor ve sıcak seyler ödemi arttırıyor. serum suyunu dolapta tutuyorum, evin havasının serin ve temiz olması mühim. Geçmiş olsun 💐