gokcenmomys 3 aylık bebeğim var yakın zamanda hastalık geçirdi hala burnu tıkalı ve öksürük var. Yattığı odanın nemi %37 ben bile sabah burnum boğazım kötü uyanıyorum. Hava nemlendirici almak istiyorum kullandığınız önerebileceğiniz bir marka var mı?
huniliabla gokcenmomys benım ıkızler alerjık dıye hem temızleyıcı hem nemlendırıcı ozellıgı olan dyson dan aldım memnunum üç arkadaşım loobex aldı onlar da nemlendirmeden memnun hatta bugün ındırımdr gördüm hepsıburadada
defnevedoruk gokcenmomys Kanz kullanıyorum ben memnunum, açmayı unuttuğum geceler sabah çocuklar burnu kupkuru kalkıyor
esmaayeldann gokcenmomys loobex kullandım oğlum kırdı alerjik bi insanın odanın nem oranı ortalama seviyelerde bende hava temizleyici aldım sıfır tıkanıklık. Asla tıkanmıyoruz
arasbebeek Merhaba, bende oğlum için arayış içindeyken loobex markasına ait olanı aldım uygunda fiyatlıydı. İnstagramda bir ebe annenin önerisiydi. Memnunum inceleyebilirsiniz.
arasbebeek gokcenmomys çok sesli değil sanırım hiç denemedim sürekli beyaz gürültü açık olduğu için geceleri :)
gokcenmomys defnevedoruk sessiz mi peki damlatma vs oluyo mu? Bir de digital ekranlı mı manuel mi kullanıyorsunuz?
defnevedoruk gokcenmomys dijital ekran olanı kullanıyorum, sesi var ama öyle çok değil çok az damlatma yok