aysesl kış olduğu için bebeklerde burun tıkanıklığı normal benim bebeğimde de vardı sürekli tıkanıyordu ve saat başı temizliyordum evde petekler açık olduğu için nemsiz kalıyor odalar bu nedenle oda kuruluk yapabiliyor bazen eşimle bizim bile oluyor biz hava nemlendirici aldık ondan sonra düzeldi şimdi gün de bir feda serum fizyolojik damlatıp temizliyorum