metehandeniz 16 günlük bebeğim var sütüm yetmiyor. Bi emerse bi sonrakinde mama veriyorum genelde geceleri yetiyor ama ikindi ve akşam bitiyor. Mamaya alışıp emmez diyenler de beni korkutuyor 😑 ne yapabilirm süt artması için?
Emelimsi metehandeniz sütün bittiğini nasıl anlıyorsunuz? Ben de emzirme problemi yaşıyorum, acaba sütüm bitiyor da farkına mı var mıyorum?
deletedmom01 metehandeniz Canım sütü artıran sadece bol bol sıvı özellikle su tüketmek onun harici sürekli emzir. Mesela benim oğlum çok huysuz oluyor gündüz sürekli emiyor bazen bakıyorum süt kalmamış çocuk çekiyor ama çok az hemen uyutmaya çalışıyorum o yatınca bende su içip biraz dinleniyorum bakıyorum sonra süt yavaş yavaş dolmaya başlamış.
KuzeyinAnnesii metehandeniz bide galactoga veya betlax diye bir ilaç var ondan kullan canım süyün çoğalıcakdır
metehandeniz Emelimsi süt geldiği zaman bebeğin ağzında süt dolu dolu oluyor bitince boşa çekiyor göğsümü acıtıyor