melek2742 kendinizi kontrol edebilecekseniz mantıklı. Artık hemen her yerde kart kullanıyoruz, nakit taşımayı bile bıraktım ben neredeyse. Acil durumlar için biraz bulunduruyorum sadece.
Online alışveriş çok fazla yapıyorum kredi kartı çok kolaylaştırıyor ama ben bedava alıyormuşum gibi kullandığım için ipin ucunu bazen kaçırabiliyorum.