merhabalar. kızımın 1. ay itibari ile çoklu besin alerjisi çıktı maalesef. ilk zamanlar çok üzülmüştüm, kabullenmek zor olmuştu, sıkıntılı ve sancılı bir süreçti, süreçti diyorum çünkü çoğunu atlattık şükür. sadece süt kaldı onu da kilo alımı az olduğu için açmıyoruz. bizim gibi olup da üzülen anneler varsa geçiyor hepsi ☺️ üzülmeyin lütfen. bol bol emzirin ve mutlaka devam sütü kullanın sütünüzün yetmediği yerde. ek gıda çok yol kat ettirdi bize. şu an 8 aylığız ve inşallah 1 yaşına kadar sütü de geçmiş olacağız. rabbim hepimizin yardımcısı olsun, evlatlarımızın da şifasını versin inşallah 🙏